Jean-Charles Brosseau Rose - woda toaletowa
Rose to zapach, który został stworzony specjalnie z myślą o kulturze wschodnioazjatyckiej, a chcąc zamknąć w nim wszystko co charakteryzuje większość azjatyckich kobiet: luksus oraz nieprzejednana troska o piękno i estetykę, które jednocześnie harmonijnie współgrają z minimalizmem. W pierwszym odczuciu zapach jest niezwykle owocowy. Otwierają go nuty bergamotki, grejpfruta, pomarańczy, mandarynki, rabarbaru, czarnej porzeczki i jabłka. Następnie ta niezwykła owocowa kompozycja ustępuje miejsca trzem pięknym nutom kwiatowym: róży, jaśminu i frezji.
Opis
Rose to zapach, który został stworzony specjalnie z myślą o kulturze wschodnioazjatyckiej, a chcąc zamknąć w nim wszystko co charakteryzuje większość azjatyckich kobiet: luksus oraz nieprzejednana troska o piękno i estetykę, które jednocześnie harmonijnie współgrają z minimalizmem. W pierwszym odczuciu zapach jest niezwykle owocowy. Otwierają go nuty bergamotki, grejpfruta, pomarańczy, mandarynki, rabarbaru, czarnej porzeczki i jabłka. Następnie ta niezwykła owocowa kompozycja ustępuje miejsca trzem pięknym nutom kwiatowym: róży, jaśminu i frezji zmieszanych z zapachem świeżej brzoskwini i mango.
Zapachy stworzone przez Brosseau składają się z drobnych detali, które wydają się proste, ale jednocześnie przemawiają do kobiet i okazują się wieczne. Jego zapachy mimo przemijających trendów są ponadczasowe, ponieważ jakość i elegancja nie wymagają błyskotliwego wykończenia. Głównym celem Brosseau jest tworzenie wysokiej jakości zapachów, wykonanych z najlepszych komponentów z różnych części świata. Każdy z nich jest zamknięty w pięknym flakonie, który symbolizuje i uosabia perfekcję francuskiego rzemiosła.
Nuty zapachowe:
Nuty głowy: bergamotka, grejpfrut, mandarynka, pomarańcza, rabarbar, czarna porzeczka, jabłko, melon
Nuty serca: róża, jaśmin, frezja, brzoskwinia, mango
Nuty bazy: kłącze irysa, sandałowiec, wetiwer, ambra, piżmo
Specyfikacja produktu:
Rodzina zapachowa | Owocowe |
Stężenie zapachu | Wody toaletowe |
Wyświetlane są wszystkie opinie o produktach (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt w naszym sklepie, czy od użytkowników zewnętrznych.