Pierre Guillaume Blanche Collection Helioflora - Woda perfumowana
Helioflora to owocowo-ziołowy sorbet. Inspiracją dla stworzenia zapachu była Granita, tradycyjny sycylijski mrożony deser. Występuje w pośredniej konsystencji między sorbetem a kruszonym lodem. Przygotowanie deseru polega na częściowym zamrożeniu stale mieszanej mieszanki wody, lodu i owoców lub innych smacznych składników. Helioflora to zapach drzewno-kwiatowy stworzony z połączenia kwiatów, owoców, drewna i ziół. Sorbet rabarbaru, moreli i bazylii nadaje kompozycji świeżości i energii a kwiatowy akord budleji (krzew motyli) nadaje jej subtelności.
Opis
Helioflora to owocowo-ziołowy sorbet. Inspiracją dla stworzenia zapachu była Granita, tradycyjny sycylijski mrożony deser. Występuje w pośredniej konsystencji między sorbetem a kruszonym lodem. Przygotowanie deseru polega na częściowym zamrożeniu stale mieszanej mieszanki wody, lodu i owoców lub innych smacznych składników. Helioflora to zapach drzewno-kwiatowy stworzony z połączenia kwiatów, owoców, drewna i ziół. Sorbet rabarbaru, moreli i bazylii nadaje kompozycji świeżości i energii a kwiatowy akord budleji (krzew motyli) nadaje jej subtelności.
Pierre Guillaume skomponował swoje pierwsze perfumy Cozé 02 w wieku 25 lat. Od wczesnego dzieciństwa fascynował się zapachami, zbierał olejki eteryczne i substancje zapachowe co stało się zaczątkiem jego późniejszej, wspaniałej pracy. Jego pierwsze perfumy odniosły ogromny sukces a jego autorska marka znalazła się na ustach wszystkich. Kolejne niesamowite kompozycje zapachowe przełożyły się na jego rosnącą popularność. Mimo upływu lat Pierre Guillaume pozostał wierny swoim ideałom i do dziś pozostaje firmą niezależną a jego zapachy zachwycają swoją oryginalnością, wirtuozerią i wyszukanymi, cennymi składnikami.
Nuty zapachowe:
Nuty głowy: rabarbar, bazylia, morela
Nuty serca: budleja
Nuty bazy: czerwone drzewo sandałowe
Specyfikacja produktu:
Rodzina zapachowa | Owocowe |
Stężenie zapachu | Wody perfumowane |
Wyświetlane są wszystkie opinie o produktach (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt w naszym sklepie, czy od użytkowników zewnętrznych.