Najczęściej zadawane pytania

1. Czy wszystkie towary w Państwa sklepie są oryginalne i nowe?

Tak, zaopatrujemy się wyłącznie u autoryzowanych dystrybutorów i oferujemy wyłącznie produkty oryginalne i nowe, w oryginalnych opakowaniach. Kupując u nas możesz być pewny, że nabywasz taki sam produkt jak w tradycyjnej perfumerii. Posiadamy stacjonarne salony sprzedaży, a zarówno one, jak i sklep internetowy są zaopatrywane z tego samego magazynu.

2. Ile wynosi czas realizacji zamówienia?

W większości przypadków zamówienie jest realizowane w ciągu kilku dni roboczych (najczęściej od 1 do 4 dni). W wyjątkowych przypadkach zastrzegamy sobie maksymalny czas realizacji zamówienia do 14 dni roboczych. Gdyby miało nastąpić opóźnienie i przekroczenie regulaminowego czasu dostawy (14 dni roboczych) poinformujemy Państwa o tym, mailowo lub telefonicznie, z podaniem powodu wydłużenia czasu oczekiwania i przewidywanej daty dostawy.

3. Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Tak, w naszej perfumeriach stacjonarnych:

1) TIGERANDBEAR Kraków, Bonarka City Center - parter, ul. Kamieńskiego 11, od poniedziałku do soboty, w godzinach 10.00 – 21.00.

2) TIGERANDBEAR Katowice, ul. Dworcowa 5, od poniedziałku do soboty, w godzinach 11.00 – 19.00.

4. Czy jest możliwa płatność przy odbiorze?

Tak, w przypadku wybrania opcji płatności – za pobraniem, Klient płaci w momencie dostawy, u kuriera doręczającego przesyłkę lub w Paczkomacie / punkcie odbioru.

5. Czy mogę otrzymać rabat?

Nasza polityka rabatowa premiuje lojalność Klientów – system rabatowy premiuje każde Państwa zamówienie punktami - każde wydane 100zł to 10zł na kolejne zakupy!

Często przyznajemy dodatkowe rabaty w trakcie trwania akcji promocyjnych – dotyczących zarówno poszczególnych marek, jak i całego asortymentu. O promocjach informujemy zarejestrowanych Klientów mailem. Rabaty promocyjne nie łączą się ze stałym rabatem lojalnościowym.

Dla Klientów hurtowych oraz firm, rabaty ustalane są indywidualnie w zależności od wartości zamówienia.

6. Czy można otrzymać fakturę VAT?

Tak, wystarczy o tym poinformować podczas składania zamówienia.

7. Czy można otrzymać próbki kosmetyków / perfum?

Tak, w miarę możliwości próbki kosmetyków i perfum dołączamy do każdego zamówienia podczas kompletowania wysyłki. W przypadku perfum istnieje możliwość zakupu próbki z dowolnie wybranego zapachu.

8. Czy można zamówić produkt z dostawą zagranicę?

Tak, w przypadku zamówień zagranicznych indywidualnie określamy koszty wysyłki w zależności od kraju przeznaczenia oraz wagi przesyłki. Termin realizacji jest zbliżony do terminy w przypadku dostaw krajowych.

9. Czy mogę być informowana o promocjach i nowościach?

Tak, wystarczy się zarejestrować w naszym serwisie.

10. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Oczywiście. To podstawowe prawo przysługujące klientom podczas zakupów w Internecie. Mają Państwo 14 dni na rezygnację z zakupu - bez konieczności podawania jakiejkolwiek przyczyny. Wystarczy odesłać towar na nasz adres a sklep zwróci Państwu pieniądze za zakup. Zwracany artykuł nie może oczywiście nosić śladów użytkowania i musi być w stanie, w którym będzie można go sprzedać jako produkt nowy. Zwrócone muszą zostać także wszystkie próbki/upominki/gratisy, które zostały Państwu nieodpłatnie przekazane jako dodatek do zakupu. Nie przyjmujemy zwrotów towarów sprowadzonych lub wykonanych na specjalne zamówienie klienta.




W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta:

tel.: +48 12 298 69 27

tel. kom.: +48 788-438-438

e-mail: bok@tigerandbear.pl

Dział Obsługi Klienta jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00.

  • Darmowa dostawa
    od 290 zł

  • Oryginalne produkty
    Autoryzowana perfumeria

  • Bezpłatne próbki
    do zamówień

  • Pakujemy na prezent

  • Wysyłamy za granicę

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium