Producenci
PRODUCENCI

Najczęściej zadawane pytania

faq1. Czy wszystkie towary w Państwa sklepie są oryginalne i nowe?

Tak, zaopatrujemy się wyłącznie u autoryzowanych dystrybutorów i oferujemy wyłącznie produkty oryginalne i nowe, w oryginalnych opakowaniach. Kupując u nas możesz być pewny, że nabywasz taki sam produkt jak w tradycyjnej perfumerii. Posiadamy stacjonarne salony sprzedaży, a zarówno one, jak i sklep internetowy są zaopatrywane z tego samego magazynu.

2. Ile wynosi czas realizacji zamówienia?

W większości przypadków zamówienie jest realizowane w ciągu kilku dni roboczych (najczęściej od 1 do 4 dni). W wyjątkowych przypadkach zastrzegamy sobie maksymalny czas realizacji zamówienia do 14 dni roboczych. Gdyby miało nastąpić opóźnienie i przekroczenie regulaminowego czasu dostawy (14 dni roboczych) poinformujemy Państwa o tym, mailowo lub telefonicznie, z podaniem powodu wydłużenia czasu oczekiwania i przewidywanej daty dostawy.

3. Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Tak, w naszej perfumerii: TIGERANDBEAR, ul. Szpitalna 34 w Krakowie, od poniedziałku do soboty, w godzinach 10.00 – 20.00.

4. Czy jest możliwa płatność przy odbiorze?

Tak, w przypadku wybrania opcji płatności – za pobraniem, Klient płaci w momencie dostawy, u kuriera doręczającego przesyłkę.

5. Czy mogę otrzymać rabat?

Nasza polityka rabatowa premiuje lojalność Klientów – wraz ze wzrostem liczby zrealizowanych zamówień, rośnie stały rabat przyznany Klientowi. Już po pierwszym zamówieniu, oferujemy zarejestrowanym Klientom, stały 5% rabat, a od 8-mego zamówienia rabat wynosi aż 11%!

Często przyznajemy dodatkowe rabaty w trakcie trwania akcji promocyjnych – dotyczących zarówno poszczególnych marek, jak i całego asortymentu. O promocjach informujemy zarejestrowanych Klientów mailem. Rabaty promocyjne nie łączą się ze stałym rabatem lojalnościowym.

Dla Klientów hurtowych oraz firm, rabaty ustalane są indywidualnie w zależności od wartości zamówienia.

6. Czy można otrzymać fakturę VAT?

Tak, wystarczy o tym poinformować podczas składania zamówienia.

7. Czy można otrzymać próbki kosmetyków / perfum?

Tak, w miarę możliwości próbki kosmetyków i perfum dołączamy do każdego zamówienia podczas kompletowania wysyłki.

8. Czy można zamówić produkt z dostawą zagranicę?

Tak, w przypadku zamówień zagranicznych indywidualnie określamy koszty wysyłki w zależności od kraju przeznaczenia oraz wagi przesyłki. Termin realizacji jest zbliżony do terminy w przypadku dostaw krajowych.

9. Czy mogę być informowana o promocjach i nowościach?

Tak, wystarczy się zarejestrować w naszym serwisie.

10. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Oczywiście. To podstawowe prawo przysługujące klientom podczas zakupów w Internecie. Mają Państwo 14 dni na rezygnację z zakupu - bez konieczności podawania jakiejkolwiek przyczyny. Wystarczy odesłać towar na nasz adres a sklep zwróci Państwu pieniądze za zakup. Zwracany artykuł nie może oczywiście nosić śladów użytkowania i musi być w stanie, w którym będzie można go sprzedać jako produkt nowy. Zwrócone muszą zostać także wszystkie próbki/upominki/gratisy, które zostały Państwu nieodpłatnie przekazane jako dodatek do zakupu. Nie przyjmujemy zwrotów towarów sprowadzonych na specjalne zamówienie lub objętych wyprzedażą.






W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta:

tel.: +48 12 433 38 93

tel. kom.: +48 788-438-438

e-mail: bok@tigerandbear.pl

Dział Obsługi Klienta jest czynny: PON-PT, 9 - 17.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl