1. Czy wszystkie towary w Państwa sklepie są oryginalne i nowe?
Tak, zaopatrujemy się wyłącznie u autoryzowanych dystrybutorów i oferujemy wyłącznie produkty oryginalne i nowe, w oryginalnych opakowaniach. Kupując u nas możesz być pewny, że nabywasz taki sam produkt jak w tradycyjnej perfumerii. Posiadamy stacjonarne salony sprzedaży, a zarówno one, jak i sklep internetowy są zaopatrywane z tego samego magazynu.
2. Ile wynosi czas realizacji zamówienia?
W większości przypadków zamówienie jest realizowane w ciągu kilku dni roboczych (najczęściej od 1 do 4 dni). W wyjątkowych przypadkach zastrzegamy sobie maksymalny czas realizacji zamówienia do 14 dni roboczych. Gdyby miało nastąpić opóźnienie i przekroczenie regulaminowego czasu dostawy (14 dni roboczych) poinformujemy Państwa o tym, mailowo lub telefonicznie, z podaniem powodu wydłużenia czasu oczekiwania i przewidywanej daty dostawy.
3. Czy jest możliwy odbiór osobisty?
Tak, w naszej perfumeriach stacjonarnych:
1) TIGERANDBEAR Kraków, Bonarka City Center - parter, ul. Kamieńskiego 11, od poniedziałku do soboty, w godzinach 10.00 – 21.00.
2) TIGERANDBEAR Katowice, ul. Dworcowa 5, od poniedziałku do soboty, w godzinach 11.00 – 19.00.
4. Czy jest możliwa płatność przy odbiorze?
Tak, w przypadku wybrania opcji płatności – za pobraniem, Klient płaci w momencie dostawy, u kuriera doręczającego przesyłkę lub w Paczkomacie / punkcie odbioru.
5. Czy mogę otrzymać rabat?
Nasza polityka rabatowa premiuje lojalność Klientów – system rabatowy premiuje każde Państwa zamówienie punktami - każde wydane 100zł to 10zł na kolejne zakupy!
Często przyznajemy dodatkowe rabaty w trakcie trwania akcji promocyjnych – dotyczących zarówno poszczególnych marek, jak i całego asortymentu. O promocjach informujemy zarejestrowanych Klientów mailem. Rabaty promocyjne nie łączą się ze stałym rabatem lojalnościowym.
Dla Klientów hurtowych oraz firm, rabaty ustalane są indywidualnie w zależności od wartości zamówienia.
6. Czy można otrzymać fakturę VAT?
Tak, wystarczy o tym poinformować podczas składania zamówienia.
7. Czy można otrzymać próbki kosmetyków / perfum?
Tak, w miarę możliwości próbki kosmetyków i perfum dołączamy do każdego zamówienia podczas kompletowania wysyłki. W przypadku perfum istnieje możliwość zakupu próbki z dowolnie wybranego zapachu.
8. Czy można zamówić produkt z dostawą zagranicę?
Tak, w przypadku zamówień zagranicznych indywidualnie określamy koszty wysyłki w zależności od kraju przeznaczenia oraz wagi przesyłki. Termin realizacji jest zbliżony do terminy w przypadku dostaw krajowych.
9. Czy mogę być informowana o promocjach i nowościach?
Tak, wystarczy się zarejestrować w naszym serwisie.
10. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?
Oczywiście. To podstawowe prawo przysługujące klientom podczas zakupów w Internecie. Mają Państwo 14 dni na rezygnację z zakupu - bez konieczności podawania jakiejkolwiek przyczyny. Wystarczy odesłać towar na nasz adres a sklep zwróci Państwu pieniądze za zakup. Zwracany artykuł nie może oczywiście nosić śladów użytkowania i musi być w stanie, w którym będzie można go sprzedać jako produkt nowy. Zwrócone muszą zostać także wszystkie próbki/upominki/gratisy, które zostały Państwu nieodpłatnie przekazane jako dodatek do zakupu. Nie przyjmujemy zwrotów towarów sprowadzonych lub wykonanych na specjalne zamówienie klienta.
W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta:
tel.: +48 12 298 69 27
tel. kom.: +48 788-438-438
e-mail: bok@tigerandbear.pl
Dział Obsługi Klienta jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00.
-
Darmowa dostawa
od 290 zł -
Oryginalne produkty
Autoryzowana perfumeria -
Bezpłatne próbki
do zamówień -
Pakujemy na prezent
-
Wysyłamy za granicę