MEMO

Paryski dom zapachowy założony w 2007 roku przez Clarę Molloy i jej męża Johna postrzega zapach jako podróż, tworząc swoją tożsamość wokół magicznych miejsc i potężnych surowców. To pragnienie podróży do odległych miejsc i spotkań jest właśnie odbiciem pary założycieli - francusko-katalońskiej poetki i irlandzkiego globtrotera.

Najpiękniejsze krajobrazy zasługują na najpiękniejsze naturalne składniki. Dlatego zapachy Memo pozwalają sobie na wszystko: bez ograniczeń w wyborze lub jakości pożądanych składników. Perfumiarze mają pełną swobodę wyrażania swojej kreatywności, co pozwala im tworzyć unikalne kompozycje z charakterem. Odzwierciedlając miejsca docelowe, które ich inspirują.

Vintage twist, który również charakteryzuje zapachy Memo, znajduje to odzwierciedlenie w kolekcji Nomadic Leathers, zrodzonej jako subtelny ukłon w stronę antycznych skórzanych skrzyń i bagaży, które przypominają sztukę podróżowania z przeszłości, a teraz wyróżniają ich zapachowy wszechświat. Aby nadać perfumom siłę pamięci, musisz pozwolić mu rozkwitnąć z czasem, ich kompozycje pięknie ewoluują na skórze i zapewniają trwałośc. Skóra dosłownie je zapamiętuje.

W zapachach Memo pojawia się nieoczekiwany aspekt, zaskakująca nuta, która nadaje zapachom szczególną dynamikę. "Podróż jest celem" to motto Memo: czas podróży jest integralną częścią doświadczenia, jest niezbędny do spotkania z pięknem. Tworzenie perfum jest częścią tego samego ruchu; to także kwestia cierpliwości i wysokich standardów w celu osiągnięcia pożądanego obrazu. Wierny tej wizji piękna Memo przerysowuje mapę wrażliwego świata bogatego w emocje, tworząc unikalną zapachową mapę świata.

Memo

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium