Program Rabatowy

Jesteśmy bardzo wdzięczni, że darzą nas Państwo zaufaniem, dlatego dla naszych stałych Klientów przygotowaliśmy specjalny PROGRAM LOJALNOŚCIOWY. Aby przystąpić do Programu Lojalnościowego należy się zarejestrować i założyć na naszej stronie konto klienta. Zwracamy Państwa uwagę na fakt, że w przypadku dokonania zakupu jednorazowego (bez logowania) nie otrzymają Państwo punktów za zakup.

tigerandbear program lojalnosciowy

Zasady działalności Programu Lojalnościowego - 10% wartości zakupów wraca do Ciebie!

 

1. Przy każdorazowych zakupach w Perfumerii Internetowej TIGERANDBEAR otrzymujesz punkty Programu Lojalnościowego według następującego przelicznika: każde wydane 1 zł to 1 pkt w Programie;

2. Stan konta punktów możesz w dowolnym momencie sprawdzić w zakładce Moje Konto [link];

3. Uzbieranymi punktami możesz płacić za produkty w sklepie zgodnie z zasadą: każde 100 pkt Programu to 10 zł do wykorzystania na zakupy;

Przykład: posiadając 2000 pkt możesz otrzymać za darmo produkt o wartości 200 zł albo Bon Rabatowy na 200 zł.

4. Aby dokonać wymiany punktów na produkty przejdź do Twojego Konta [link] - u dołu znajdziesz link do listy produktów, które możesz otrzymać za posiadaną przez Ciebie liczbę punktów;

Uwaga: automatyczna wymiana punktów na produkty jest możliwa tylko dla takich produktów, na które pozwala Ci posiadana przez Ciebie liczba punktów. Jeżeli masz ochotę nabyć produkt droższy skontaktuj się z nami, a określoną liczbę punktów zamienimy na Bon Rabatowy, dzięki czemu będziesz mógł zapłacić za produkt częściowo punktami (Bonem), a częściowo gotówką.

5. Punkty w Programie Lojalnościowym ważne są przez rok od momentu przyznania, jednakże ich stan ulega pomniejszeniu w przypadku: dokonania zwrotu produktów, za które zostały naliczone punkty w programie, nie dokonania zapłaty za złożone zamówienie z obowiązkiem zapłaty (co wymusiło na sklepie nieuzasadnioną rezerwację produktów pod zamówienie, które finalnie nie zostało zrealizowane), jak również w przypadku otrzymania zwrotu pieniędzy za skutecznie reklamowany produkt, za który pierwotnie naliczono punkty, a w formularzu reklamacji wybrano żądanie zwrotu gotówki, a nie wymiany produktu na wolny od wad - w każdym przypadku o ilość punktów odpowiadającą wartości produktów.

 

 


W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta:

tel.: +48 12 298 69 27

tel. kom.: +48 788-438-438

e-mail: bok@tigerandbear.pl

Dział Obsługi Klienta jest czynny: PON-PT, 10 - 18.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium