Clive Christian Noble VII Queen Anne Cosmos Flower - perfumy 50 ml
Stworzony w hołdzie dla historii i flory Ogrodu Królowej Anny, Clive Christian Noble VII Queen Anne Cosmos Flower łączy w sobie romantyzm tradycyjnych angielskich ogrodów z bogatymi i egzotycznymi kwiatami, poszukiwanymi przez modną ówczesną szlachtę.
Opis
Clive Christian Perfume to wiodący niezależny brytyjski dom perfumeryjny z wizją tworzenia najlepszych perfum na świecie. Poprzednik marki, Crown Perfumery Company założona w 1872 roku, jest jedynym domem, który kiedykolwiek otrzymał pozwolenie na używanie korony królowej Wiktorii na swoich butelkach. Obraz, który do dziś definiuje każdą butelkę perfum.
Stworzony w hołdzie dla historii i flory Ogrodu Królowej Anny, Clive Christian Noble VII Queen Anne Cosmos Flower łączy w sobie romantyzm tradycyjnych angielskich ogrodów z bogatymi i egzotycznymi kwiatami, poszukiwanymi przez modną ówczesną szlachtę.
Przepiękne i niepowtarzalne perfumy, przepełnione nieoczekiwaną głębią, niespotykaną zwykle w rodzinie perfum owocowo - gourmande. W tej okazałej butelce uchwycone zostało intensywne ciepło nut owoców sadu i bogatych kwiatów. Aromat kwiatu kosmosu ucieleśnia słodko-gorzkie kakao wraz ze zmysłowym jaśminem i owocową śliwką, nadając głębi i integralności temu nowoczesnemu i charyzmatycznemu zapachowi.
Odrobina musującego różowego pieprzu dodaje ciepła i radości finiszowi. Pochodzący z Meksyku Kwiat Kosmosu kwitnie dwa razy w roku i jest uważany za „kwiat miłości”. Aby odtworzyć bogaty czekoladowy aromat Kosmosu, w sercu zastosowano naturalne kakao. Równie kobieca co złożona kompozycja, która nadaje zupełnie nowej głębi i integralności nowoczesnej rodzinie perfum gourmande.
Kobiecy - smakowity - czarujący.
Nuty zapachowe:
Nuty głowy: rum, mandarynka, różowy pieprz, jabłko
Nuty serca: jaśmin, osmantus, ylang-ylang, fiołek, śliwka
Nuty bazy: kakao, żywica benzoesowa, skóra, ambra, karmel
Specyfikacja produktu:
Rodzina zapachowa | Kwiatowe |
Stężenie zapachu | Czyste perfumy |
Wyświetlane są wszystkie opinie o produktach (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt w naszym sklepie, czy od użytkowników zewnętrznych.