Nishane Pachuli Kozha - czyste perfumy 50ml
Nishane Pachuli Kozha to zmysłowa kompozycja paczuli, skóry i kadzidła. Końcowy akcent miodu nie tylko równoważy mieszankę, ale także dodaje więcej pożądania. Poczuj libertyńską seksualność dzięki jednym z najsilniejszych dostępnych perfum z paczulą. Patchuli Kozha to perfumy dla tych, którzy cenią sobie głęboką, złożoną kompozycję, pozostawiającą trwałe wrażenie
Opis
Nishane Pachuli Kozha to zmysłowa kompozycja paczuli, skóry i kadzidła. Końcowy akcent miodu nie tylko równoważy mieszankę, ale także dodaje więcej pożądania. Poczuj libertyńską seksualność dzięki jednym z najsilniejszych dostępnych perfum z paczulą.
Kompozycja Nishane Pachuli Kozha | Kwiatowa - Drzewna - Skórzana
Nuty głowy: hiacynt - ylang ylang - bylica - rumianek
Nuty serca: paczula - czarny pieprz
Nuty bazy: skóra - miód - kadzidło
Nuty głowy, z hiacyntem, ylang ylang, bylicą i rumiankiem, rozkwitają w eksplozji świeżości i kwiatowej ekstazy. Hiacynt wprowadza delikatną nutę kwiatowej słodyczy, ylang ylang dodaje orientalnej egzotyki, bylica wnosi do kompozycji lekką ziołową nutę, a rumianek nadaje perfumom delikatności i spokoju. To połączenie jest jak wiosenna łąka, w której kwiaty w pełni rozkwitają.
W sercu Patchuli Kozha dominuje zmysłowa paczula, otulona czarnym pieprzem. Paczula nadaje zapachowi głębi, a czarny pieprz dodaje nuty korzenne, wprowadzając do kompozycji element pikanterii. To etap, w którym aromaty ewoluują, tworząc wyważoną i intensywną harmonię.
Nuty bazy, reprezentowane przez skórę, miód i kadzidło, są jak trwała opoka kompozycji. Skóra dodaje zapachowi charakterystycznej nuty zwierzęcego akcentu, miód wprowadza słodycz, a kadzidło nadaje perfumom mistycznego wykończenia. To są zapachy dla tych, którzy pragną się otulić w intensywnej, zmysłowej aurze, emanującej siłą i indywidualnością.
Specyfikacja produktu:
Rodzina zapachowa | Skórzane |
Stężenie zapachu | Czyste perfumy |
Wyświetlane są wszystkie opinie o produktach (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt w naszym sklepie, czy od użytkowników zewnętrznych.