Parfums de Marly Godolphin - woda perfumowana
Woda perfumowana Parfums de Marly Godolphin uwodzi niezwykłym wyrafinowaniem. Ten wyróżniający się zapach składa się ze złożonych i, pięknie kontrastujących ze sobą, aromatów, które są umiejętnie połączone, aby stworzyć eleganckie i typowo męskie doznania. Kompozycja otwiera się świeżymi nutami tymianku, pikantnego szafranu i cyprysu, a nutą serca jest magiczny taniec róży, irysa i jaśminu. Narracja kończy się mocnymi, drzewnymi akordami białego drzewa cedrowego, skóry, wetiweru, piżma, ambry i wanilii.
Opis
Woda perfumowana Parfums de Marly Godolphin uwodzi niezwykłym wyrafinowaniem. Ten wyróżniający się zapach składa się ze złożonych i, pięknie kontrastujących ze sobą, aromatów, które są umiejętnie połączone, aby stworzyć eleganckie i typowo męskie doznania. Kompozycja otwiera się świeżymi nutami tymianku, pikantnego szafranu i cyprysu, a nutą serca jest magiczny taniec róży, irysa i jaśminu. Narracja kończy się mocnymi, drzewnymi akordami białego drzewa cedrowego, skóry, wetiweru, piżma, ambry i wanilii.
Bardzo ekstrawagancki, ale jednocześnie pełen klasy zapach marki Parfums de Marly w efektownej, złotej butelce z korkiem robi piorunujące wrażenie. Godolphin to niebywale pociągająca, dodająca energii i wyróżniająca się kompozycja. Promienny i odważny zapach Godolphin jest idealny dla mężczyzn, którzy poszukują perfum nietuzinkowych, zmysłowych, oryginalnych, takich, obok których nie można przejść obojętnie.
Nuty zapachowe:
Nuty głowy: tymianek, nuty zielone, szafran, nuty owocowe, cyprys;
Nuty serca: jaśmin, róża, irys;
Nuty Bazy: wetyweria, piżmo, cedr z Wirginii, ambra, wanilia, skóra.
Najlepszy czas na noszenie: zapach dzienno-wieczorowy, idealny na jesień i zimę.
Składniki:
Alcohol Denat., Parfum (Fragrance), Aqua (Water), Ethylhexyl Methoxycinnamate, Linalool, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Salicylate, Limonene, Methyl 2-Octynoate.
Specyfikacja produktu:
Rodzina zapachowa | Skórzane |
Stężenie zapachu | Wody perfumowane |
Wyświetlane są wszystkie opinie o produktach (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt w naszym sklepie, czy od użytkowników zewnętrznych.