Shiseido Generic Skincare Eudermine Activating Essence Refill
Kultowy, pierwszy innowacyjny produkt Shiseido w kategorii pielęgnacji skóry
Opis
Kultowy, pierwszy innowacyjny produkt Shiseido w kategorii pielęgnacji skóry, Eudermine Activating Essence teraz w NOWEJ FORMULE, zaprojektowanej, by przywrócić skórze jej idealny stan równowagi i wzmocnić korzyści z produktów zastosowanych w kolejnych krokach codziennej rutyny. Odkryj technologię ActiveRED w połączeniu z ekstraktem ze sfermentowanego kefiru, 4MSK i ekstraktem japońskiego Yuzu, aby aktywować funkcje ochronne skóry, wewnętrzne nawilżenie i odnowę naskórka.
Wyniki testów:
NATYCHMIASTOWA SKUTECZNOŚĆ
97% stwierdziło, że ich skóra stała się gładsza.
92% stwierdziło, że ich skóra jest bardziej promienna.
91% twierdziło, że ich skóra ma widocznie wyrównany koloryt
SKUTECZNOŚĆ PO 4 TYGODNIACH
98% stwierdziło, że ich skóra wygląda na bardziej sprężystą
92% stwierdziło, że ich skóra jest bardziej odporna na uszkodzenia
Zalecenia używania:
Aplikuj codziennie rano i wieczorem po dokładnym oczyszczeniu skóry. Odpowiednią ilość produktu nanieś za pomocą dłoni lub wacika i delikatnie wmasuj w skórę twarzy.
Skład:
WATER(AQUA/EAU),ALCOHOL,DIPROPYLENE GLYCOL,BUTYLENE GLYCOL,GLYCERIN,DIGLYCERIN,PEG/PPG-14/7 DIMETHYL ETHER,POTASSIUM METHOXYSALICYLATE,LACTOBACILLUS/RICE FERMENT,PEG-60 HYDROGENATED CASTOR OIL,DIPHENYLSILOXY PHENYL TRIMETHICONE,2-O-ETHYL ASCORBIC ACID,ERYTHRITOL,DIPOTASSIUM GLYCYRRHIZATE,XANTHAN GUM,SODIUM POLYACRYLATE,CITRUS JUNOS FRUIT EXTRACT,SODIUM ACETYLATED HYALURONATE,SODIUM HYALURONATE,HAMAMELIS VIRGINIANA (WITCH HAZEL) LEAF EXTRACT,CARBOMER,POLYGLYCERYL-2 DIISOSTEARATE,POTASSIUM HYDROXIDE,DISODIUM EDTA,ISOSTEARYL ALCOHOL,ISOSTEARIC ACID,SODIUM CITRATE,CITRIC ACID,LINALOOL,GERANIOL,HEXYL CINNAMAL,CITRONELLOL,SODIUM METABISULFITE,ALPHA-ISOMETHYL IONONE,LIMONENE,PHENOXYETHANOL,FRAGRANCE (PARFUM),RED 33 (CI 17200),YELLOW 5 (CI 19140)
Specyfikacja produktu:
Rodzaj skóry | Każda |
Pielęgnacja twarzy | Serum |
Wyświetlane są wszystkie opinie o produktach (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt w naszym sklepie, czy od użytkowników zewnętrznych.