Nishane ANI X - czyste perfumy 50ml
Nishane ANI był pierwszym zapachem wprowadzonym na rynek w 2019 roku pod nowym hasłem "NO BOUNDARIES", którego celem było wyeliminowanie wszelkich emocjonalnych granic między ludźmi. Zapach stał się globalnym hitem, często wymienianym jako najlepszy zapach wanilii w historii. Podobnie jak oryginalny bestseller, Nishane ANI X ma na celu przełamanie granic i umożliwienie użytkownikom zbudowania własnego imperium z ruin.
Opis
Nishane ANI był pierwszym zapachem wprowadzonym na rynek w 2019 roku pod nowym hasłem "NO BOUNDARIES", którego celem było wyeliminowanie wszelkich emocjonalnych granic między ludźmi. Zapach stał się globalnym hitem, często wymienianym jako najlepszy zapach wanilii w historii. Podobnie jak oryginalny bestseller, Nishane ANI X ma na celu przełamanie granic i umożliwienie użytkownikom zbudowania własnego imperium z ruin.
Kompozycja Nishane Ani X | Cytrusowa - Korzenna - Waniliowa
Nuty głowy: olejek z bergamotki, olejek cytrynowy, nuty wodne, melon spadziowy, olejek kardamonowy, niebieski imbir, różowy pieprz
Nuty serca: olejek lawendowy, szałwia, zielone jabłko, czarna porzeczka, róża, paczula
Nuty bazy: drzewo cedrowe, drewno kaszmirowe, wanilia, napar z ambry, białe piżmo, drzewo sandałowe
Próbując dotrzeć do miłośników perfum, którzy szczególnie poszukują odświeżającego aspektu zapachu, Nishane ANI X został zaprojektowany tak, aby otwierał się bogatszym uderzeniem soczystych cytrusów niż oryginalna formuła ANI. W nutach głowy znajdziemy m.in. olejek z bergamotki i cytryny, melon oraz nuty wodne. Świeżość, którą poczuje użytkownik nowego ANI X, w połączeniu z dobrze znaną doskonałością wanilii oryginalnego ANI, będzie miłą niespodzianką dla miłośników perfum.
W nutach serca można wyczuć zielone jabłko oraz czarną porzeczkę, ale również szałwię i lawendę, które miksują się z bazą zapachu. W niej niezmiennie króluje wanilia.
Specyfikacja produktu:
Rodzina zapachowa | Cytrusowe |
Stężenie zapachu | Czyste perfumy |
Wyświetlane są wszystkie opinie o produktach (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt w naszym sklepie, czy od użytkowników zewnętrznych.