Nishane Wulóng Chá X - czyste perfumy
Zapach Nishane Wulóng Chá, wchodzący w skład pierwszej kolekcji NISHANE wprowadzonej na rynek globalny w 2015 roku, zyskał ogromną rzeszę fanów na całym świecie. Zabiera użytkownika do spokojnych ogrodów herbacianych Dalekiego Wschodu, gdzie delikatne nuty liści herbaty oolong i śródziemnomorskiej figi wypełniają powietrze. Jednak Nishane Wulóng Chá X został zaprojektowany tak, aby wyciszyć ostre krawędzie oryginalnej formuły i wzmocnić ją dodatkiem kwiatów, a przede wszystkim magnolii.
Opis
Zapach Nishane Wulóng Chá, wchodzący w skład pierwszej kolekcji NISHANE wprowadzonej na rynek globalny w 2015 roku, zyskał ogromną rzeszę fanów na całym świecie. Zabiera użytkownika do spokojnych ogrodów herbacianych Dalekiego Wschodu, gdzie delikatne nuty liści herbaty oolong i śródziemnomorskiej figi wypełniają powietrze. Oryginalny Wulóng Chá jest szczególnie ceniony ze względu na swoją moc orzeźwiających nut. Jednak Nishane Wulóng Chá X został zaprojektowany tak, aby wyciszyć ostre krawędzie oryginalnej formuły i wzmocnić ją dodatkiem kwiatów, a przede wszystkim magnolii.
Kompozycja Nishane Wulóng Chá X | Cytrusowa - Zielona - Piżmowa
Nuty głowy: bergamotka, yuzu, liczi, mandarynka
Nuty serca: magnolia, olejek tymiankowy, zielona herbata
Nuty bazy: piżmo, figa
Zapach otwiera się nutami cytrusowymi bergamotki, pomarańczy, mandarynki i yuzu, przenosząc użytkownika na słoneczne wybrzeże Morza Śródziemnego. Gdy zapach się uspokaja, nuty serca magnolii, olejku tymiankowego i zielonej herbaty splatają wokół nas magiczne zaklęcie, przywołując na myśl spokojny wieczór. Wreszcie, nuty bazy piżma i figi zapewniają ciepłe i uziemiające wykończenie tego zapachu, które sprawi, że użytkownik poczuje się świeżość i ożywienie.
Nishane Wulóng Chá X to idealny wybór dla tych, którzy szukają orzeźwiającego i podnoszącego na duchu zapachu, który można nosić przez cały rok.
Specyfikacja produktu:
Rodzina zapachowa | Cytrusowe |
Stężenie zapachu | Czyste perfumy |
Wyświetlane są wszystkie opinie o produktach (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt w naszym sklepie, czy od użytkowników zewnętrznych.